úterý 14. října 2014

Nový campus nová třída

Dnes jsem se po čtyřech týdnech studia přesunul z centra na Bondi jct. do třídy "advanced business english". Tuhle třídu založili teď uplně nově a pro žáky s úrovní "lower advanced" a výš byla možnost přesunu zdarma. Já vzhledem k faktu, že se podnikání chci v několika dalších týdnech věnovat naplno, neváhal ani minutu. Tento kurz trvá 4 týdny a během těchto dní budeme plánovat svůj vlastní projekt. Veškerá konzultace a prezentace bude v angličtině, kterou musíme pro účely podnikání vypilovat na maximum. To jakým způsobem to dělat nejefektivněji nám právě bude vysvětlovat můj oblíbený učitel / ponikatel Graham (to je ten co mluví jako Clarkson z Top Gearu).

City
Takže dnes jsem svůj první den oslavil naprosto perfektně a to tak, že jsem vzhledem k neznalosti jak lokality tak třídy přišel asi o 30 minut pozdě. Nějak mě ráno nenapadlo, že ten campus bude celá několikapatrová budova s asi milionem tříd. Zvlášť když jsem byl zvyklý na maličkatý 2 patrový campus v centru kde jsem pomalu už každého znal. Tady jsem rád, že znám jména lidí z mé vlastní třídy. Mimochodem konečně je nás ve třídě víc než 5. Vzhledem k faktu, že dnes jsme měli spíše takový seznamovací den a řešila se hlavně osnova, tak zatím nemám o co více se podělit, ale to se brzo změní nebojte.

nakup
Nemyslete si každopádně, že jsem se jinak flákal. Ono teda měl jsem tento víkend volno a tak jsem se účastnil hned několika akcí. První byl ohňostroj v Darling Harbouru, který jsem nyní absolvoval s osazenstvem Ashfieldské ubytovny. Ten ohňostroj se tu koná každou sobotu trvá asi 5 minut a zpravidla se na něj příjde podívat zhruba polovina Tokia. Samozřejmě, že se paralelně konal ještě další ohňostroj někde uplně jinde a byl asi 1000x hezčí, ale tam jsme samozřejmě nebyli. No alespoň jsme ho viděli z dálky.

Lidi ze školy
Fakt nechápu, jak mě napadlo to fotit proti slunci
V něděli se pak konala docela povedená grilovačka na mé asi nejoblíbenější pláži Maroubra beach. Přišlo tam asi milion mých asijských spolužáků a ještě do toho jsem si pozval právě komando Ashfield. Venku bylo kolem 30ti stupňu a tak jsme se byly dokonce i koupat. Ono spíš jsme šli přežít do oceánu, páč jsme byly vystaveni neustálému fackování všudypřítomnými vlnami. Ultimáte survival s Bearem Gryllsem hadr... tady šlo vážne o život. Vlny měli někdy i přes metr. Akce se samozřejmě protáhla až do večerních hodin. Domů jsem tedy dorazil něco málo po půlnoci.
Tady jsem se polepšil



Žádné komentáře:

Okomentovat