pátek 2. ledna 2015

Merry Christmas!!!

Alespoň všem co jste v ČR a cítíte tu atmosféru lépe než já, můžu tímto způsobem popřát hezké prožití svátků. Já osobně tady tu atmosféru necítím vůbec. A to i přes to, že tu mají všude bohatou výzdobu a to dokonce i v autobusech (v jednom jsem viděl dokonce i ozdobený stromeček, fakt síla)
Pro mě je tady prostě léto a slavit vánoce, svátek který si od malička spojuji se sněhem v létě je stejně na hlavu jako se snažit uřezat drát vysokého napětí ocelovou trubkou.

Já osobně jsem vánoce oslavil grilovačkou na zahradě. Bohužel jsem měl v té době vybitou kameru, tak jsem to ani nezdokumentoval, ale ono nebylo ani o co stát. Prostě grilovačka u bazénu.
prostě léto
Grilovačka

Čím se ale musím pochlubit je nová práce, respektive hned 2. První práce je pro školu a to natočení a sestříhání nějakého videa o škole. Popravdě by mě nikdy nenapadlo, že zrovna natáčení a stříhání mě bude tak bavit. Člověk musí asi vypadnou někdy hodně daleko aby se v životě našel. Druhá práce je obdobná ale trochu stabilnější jedná se o marketingového mangera ve společnosti Elsema.

K tomu jsem se dostal úplnou náhodou a to přes syna od Emily (Teta u které bydlím) Jednou na víkendové grilovačce jsem se zmínil, že dělám webové stránky a že bych udělal jedny zdarma abych měl něco na své portfolio a nějak se z toho vyklubala prostě práce. Co se týká peněz tak i tam jsem se hezky posunul. Škoda jen, že teď jsou prázdniny a pobočka firmy v Sydney do 20 ledna zavřela.

Za barem jsem tedy zatím skončil. Ono ne že bych skončil ale tak nějak mě vyhodili. Chtěl jsem si vzít na 24. a 25.12 volno a provozní to zapomněl majitelům zmínit. Ti se naštvali a vyhodili mě.
Provozního jsem stejně neměl rád protože mi připomínal horšího bratra Louise De Funése. S druhou provozní jsme se tomu jen zasmáli a mávli nad tím rukou. Já stejně přemýšlel, že v jedné z těch prací budu muset skončit, protože už jsem to prostě časově nestíhal. To byl taky důvod proč jsem na blog dlouho nic nenapsal.

I tak se ale za poslední dobu realizovalo hned několik výletů první bych rád zmínil, že jsme si s Davidem a Barčou nakoupili bodyboardy a vrhli se poslušně na základy surfování. První pokus jsme absolvovali na Palm beach a tam se jelo hned mou krásnou rozkošnou Camry (chudinka poslední dobou trochu řve a nějak jí občas nefunguje posilovač jinak přede pořád jako mladá junačka) Rozhodl jsem se jí neopravovat a dojezdim jí, až jí skončí registrace, koupím rovnou nové auto.

Každopádně první pokus o surfování dopadl obstojně. Né jenom, že jsme se naučili základy surfování ale rovnou jsme si odnesli i spálený záda a já ještě rýmu (nevěděl jsem jak regulovat v Toyotě klimu a tak byla celou dobu na max).

O týden později jsem šel prověřit své zkušenosti na Narrabeen beach, kde byly podstatně větší vlny. Tam jsem zjistil hned 2 věci. První byla, že nemám opět opalovací krém a ta druhá, že na větších vlnách je to podstatně složitější. Takže o 2 hodiny a 4 litry mořské vody v těle později jsem se rozhodl, že budu první jen tak rekognoskovat ty malé Australské caparty. Po asi 10ti minutách jsem pochopil jak se dostanou tak rychle na vlny a šel jsem to zkusit v praxi. Dopadlo to tak, že mě ti prckové slušně požádali ať jdu na menší vlny. Že to neni pro začátečníka moc bezpečné. Já jim musel dát za pravdu protože na vlnu jsem se sice dostal ale moc sem se po ni neprojel, Připadal jsem si asi jako v pračce v režimu sušička.

Miluju tuhle pláž. Všude jenom písek a oceán.
super-surf team. Mám vlastního prkno nosiče.
Nejzábavnější byla asi cesta zpět, kdy jsme na zastávce nabrali dvě stopařky odněkud z Koreje. Ono popravdě oni to stopařky vlastně vůbec nebyli, ale jen čekali na autobus a taky se docela divim, že si do toho auta k nám nasedli po tom co je kamarád Vojta přivítal slovy. No worries we are not killers. To vše pak skončilo pohodovou grilovačkou v Ashfieldu zalitou několika pivama.

Na Narrabeen beach jsem jel pak o 2 týdny později ještě jednou ale to byla pro změnu pláž zavřená ale lifeguardi nám řekli, že surfovat můžeme na vlastní nebezpečí. Jakmile to dořekl, už jsem byl ve vodě. Vlny mi nepřipadaly nějak velké, ale i tak jsem se rozhodl, že nebudu moc daleko od břehu. To se mi samozřejmě nepovedlo, protože to byl přesně ten důvod proč byla pláž zavřená. Ano byl velmi silný spodní proud, který táhl zpět do oceánu. Což jsem zjistil hned po několika minutách plavání. Nějak vůbec nešlo dostat se zpět na břeh a lidi na něm byli pořád menší a menší. Po několika minutách jsem začal řešit jestli jsem se dostatečně najedl a napil, protože jsem očekával, že v oceánu asi chvilku pobudu. Naštěstí si mě všiml jeden plavčík a začal mi vesele ukazovat ať plavu kamsi nalevo. Jakmile jsem to udělal, tak jsem chytnul pořádnou vlnu zpět a ta mě dovezla až na pláž. Všichni kamarádi co mě z povzdáli sledovali si mysleli, že si tam vzadu užívám parádní vlny a ani je nenapadlo, že nesurfuju ale snažim se dostat na pláž.

Od té doby jsem byl na surfu zatím naposledy. Další výlet se totiž konal teď během vánočních prázdnin a to byla cesta do Blue Mountains. Musím říct, že to stálo fakt za to. Jediný problém, bylo asi parkování ale to jsme vyřešili tak, že jsme to dali někam do postranních uliček na hulváta někomu před barák. Pak už se jenom turisticky šlapalo a užívalo. Ten výhled je k nezaplacení. a pokud bych si měl vybrat něco jiného než výhled na oceán bylo by to asi přesně tady v Blue Mountains. Nemůžu říct, že jsme to prošli celé ale dostali jsme se alespoň k vodopádům kde jsme se vysprchovali. Fotky sem radši dávat nebudu, páč fanynek už mám dost. Alespoň mám ale důvod se do Blue Mountains minimálně ještě jednou vrátit.
Panorama by samsung
Jurský park
Já dobijejíc svět!

Vodopád dobijejíc mě!
mazec
Poslední výlet byl do Waverton parku a to během Silvestra. S Dominikem jsme dorazili někdy kolem 4te hodiny a i tak už tam bylo lidí jak sr...k. To nám ale vůbec nevadilo protože jsme měli krásnou Česko-Slovensko-Japonsko-Tureckou párty, spoustu alkoholu a dokonalý výhled na Harbour Bridge.
I přes to, že byl park označen jako Alcohol Free zone (žádný alkohol povolen), tak to všudepřítomná policie nějak tolerovala. Jediné co řešili bylo spíš to aby se někomu něco nestalo. Ohňostroje jsme viděli celkem 3 jeden proběhl hned v 9 večer další v 11 a poslední klasicky o půlnoci. Ten v 9 večer a o půlnoci byli asi největší. a v životě jsem neviděl hezčí ohňostroj. Aby taky ne když to každou sobotu trénují v Darling Harboru.


Milion dolar view
Silvestr!!!
hovnostroj












Žádné komentáře:

Okomentovat